15 February 2012

wehuuu!!! berjaya gak!!

Berjaya gak aku mencarik solution camne nak besorkan gambar dalam blog ni...A big TQ to Cik Musalzah aka jaja yang x jemu2 tolong aku. TQ sis! kalo korang nak tau jaja ni lah sifu aku utk editing or if aku ada masalah ngan  photoshop. Cuma la ni aku x de masa nak belajar full time ngan jaja disebabkan kekangan masa dan kewangan. Jaja ni ada buat kelas utk mengajar photoshop n of course la ada sedikit bayaran kan...mana de bende free dlm donia ni.

sebenarnya aku dah guna pakcik gugel carik solution cane nak besarkan pic dlm blog ni, tapi semuanya guna coding n perlu edit kat html. aku dah try n error tapi x menjadik. last choice aku tanya jaja dan guess wat sebenarnya senang sangat nak buat..apeda!!! malu sungguh la duk kat dlm bidang ni tapi tak tau cane nak solve kan masalah cenonit aku tuh.

dah terlanjur aku cerita pasal jaja ni ..aku tolong pomot la sikit pasal jaja ni erk. Dia ni fresh graduate dari MMU, Cyberjaya dalam bidang Multimedia Grafik. Dan sekarang jadi Freelance Photograper utk majlis2 perkahwinan dan seangkatan dengannya..buat jugak perkhidmatan editing. Sangat superb hasilnya. kalau perlukan perkhidmatan jaja..silakan.... Kalau rajin masuklah ke blog jaja ni: (to jaja : 10% hoccay!! hahah)

Selain blog jaja ni..satu lagi blog yg aku selalu follow adalah blog http://mama-ieja.blogspot.com/ aku suka baca blog mama ieja ni sebab byk  info yg boleh aku dapat tentang tempat2 yg menarik yg Mesia ni. Korang pun bacalah blog drg ni yer..

No comments:

Post a Comment