09 February 2012

Inilah Februari 2012

Yuhuuu...Assalamualaikum...muakakakakaakakakakakakakakakakakakakakakkakak!!!nak gelak dulu bley? hahahahahhahah......


Ini dah kali ke 3 kot aku buat blog..blog sebelum ni ada la dekat 2 tahun x bukak n x hapdet. So untuk pembuka tirai 2012 (dah terlambat pown) aku buatlah yg baru mandangkan blog lama dan uzur..asal bukak je hang..asal hang je bukak...terpikir nak bukak blog pun sebab ada le staff kat Pulapol ni bertanya.."Puan, puan x de blog ker?" dan2 la aku bukak blog aku tuh..hihii....sonok gak baca balik...tapi banyak statement2 yg poyo x hengta sampai aku sendri malu nak baca....wakaka...so in this new blog (wahh speaking ko jah!) aku x mo lah letak ayat2 yang meruntun jiwa dan raga dan yang seangkatan dengannya...

Bila dah masuk 3 series ni better kita bercakap tentang hal2 yang penting jer..(sila buat muka serius ye ) umpamanya hal2 dunia, hal2 politik, hal2 agama, hal2 ehwal semasa, gempa bumi, tsunami dan hal2 yang takde hal lah...no hal la beb!!
okey lah..seperti blog2 aku yang sebelum ni..akhir kata mesti ada mutiara kata / kata2 hikmah kan..itu trade mark blog haku (walopon ramai dah buat..ada aku k?)..so mutiara kata utk post kali ini ~

"Maka sifat sabar itu adalah sikap yang baik, dan hanya Allah sahajalah tempat meminta pertolongan" (Surah Yusuf:18)

No comments:

Post a Comment